Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ.....ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ

Να καεί, να καεί το Βατοπέδι η Βουλή». Εβγαινε από το στόμα ενός ηλικιωμένου, Δευτέρα απόγευμα, στα σκαλάκια της Πλατείας Συντάγματος. Δεν συμμετείχε στα δρώμενα της διαμαρτυρίας που λάμβανε χώρα εκείνη τη στιγμή. Μόνος ήταν. Κρατούσε μια πλαστική τσάντα με λίγα βερίκοκα. Ακουμπισμένος στη βάση της δεξιάς όπως ανεβαίνεις τα σκαλιά γλάστρας. Ευγενική φυσιογνωμία, μύριζε κολόνια λεβάντα από αυτές που χρησιμοποιούσαν στα κουρεία.
Κοντοστάθηκα για να ακούσω καλύτερα. Δεν το φώναζε το σύνθημα. Το «μιλούσε». Αργά, σταθερά, χαμηλά. Σαν να σου έλεγε «καλημέρα». «Να καεί, να καεί το Βατοπέδι η Βουλή». Με πιάσαν γέλια. Κακώς. «Γιατί γελάτε κύριε, πού είναι το αστείο». Ελα ντε, πού ήταν; «Συγγνώμη, δεν γελώ με σας αλλά να, συνήθως το Βατοπέδι και η Βουλή είναι δυο διαφορετικά συνθήματα. Ας πούμε λένε "να καεί να καεί ο οίκος ανοχής η Βουλή"». Ντράπηκα να πω την άλλη λέξη. Για να είμαι ειλικρινής δεν είμαι ακόμα σίγουρος αν συμφωνώ ή όχι. Επειτα εγώ, χρησιμοποιώ το «οίκος ευγαμίας». Μου κάνει πιο ταιριαστό.
«Θέλετε να πείτε ότι η Βουλή έχει σκάνδαλα όπως η μονή Βατοπεδίου;». «Θέλω να πω ότι όπως όλοι όσοι είναι μέσα στη Βουλή έχουν αμαρτίες σε παραγραφή, έτσι και όσοι εμπλέκονται στο σκάνδαλο του Μοναστηριού». Ωραίος τύπος. 82 ετών παρακαλώ. Βλέπει τη σύνταξη να χάνεται και το χιούμορ του να παραμένει. «Στοχοποιούν 5 πρώην. Οι νυν βγήκαν εκτός. Τα αδικήματα έχουν παραγραφεί. Γιατί μας κοροϊδεύουν. Τι νομίζουν; Ότι όταν θα έρθει ο παπάς να με κοινωνήσει θα πω "τουλάχιστον τιμωρήθηκαν οι κλέφτες, χαλάλι που πεθαίνω από πείνα;"».
Σωστός ο συνταξιούχος. Πηγαίνει κάθε μέρα στο ίδιο σημείο εκτός από τις ημέρες των μαζικών κινητοποιήσεων. «Τις αποφεύγω. Δεν ξέρεις από πού να φυλαχτείς. Ερχομαι μόνος, τους βρίζω και φεύγω». Δεν έδειχνε… «πειραγμένος». «Μόνος ζω. Πέθανε η γυναίκα μου πριν από έναν χρόνο. Τα παιδιά μου ζουν στην Αμερική, τα παιδιά των γειτόνων μου είναι χωρίς δουλειά, κάθομαι σπίτι και βλέπω Μουντιάλ χωρίς φωνή. Μα στείλαμε τόσους ανθρώπους εκεί κάτω για να απεργήσουν; Πού ακούστηκε απεργός σε πεντάστερο με όλα τα έξοδα πληρωμένα; Σκ..ά παιδάκι μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου