Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Γιατί παραιτήθηκα!

..έκλαιγα σαν μικρό παιδί επί εβδομάδες γιατί μου άρεσε και πίστευα αυτό που κάνω!

Υπέβαλα την αίτηση της αποστρατείας μου και εκτός από τον άμεσο προϊστάμενό μου κανένας δε ρώτησε για τους λόγους που με οδήγησαν στην έξοδο (και αυτός για το τυπικό μέρος της υποθέσεως).δεν είχα καμία σκέψη να προβώ σε αυτή την ενέργεια μέχρι πρίν 1 χρόνο και όταν αναγκάστηκα να το κάνω έκλαιγα σαν μικρό παιδί επί εβδομάδες γιατί μου άρεσε και πίστευα αυτό που κάνω, συνοπτικά οι λόγοι που μας οδηγούν στην αποστρατεία είναι:
α. Η κάθετη πτώση του τελευταίου έτους της επιχειρησιακής ετοιμότητας των Μονάδων.
β. Η παντελής έλλειψη μέριμνας προσωπικού ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ.
γ. Η κυριάρχηση των ηλιθίων, ανίκανων γλειφτών σε όλα τα επίπεδα.
δ. Γιατί αποφασίζουν ως " ελέου θεού μονάρχες'' με ότι αυτό συνεπάγετε τόσο σε οικονομικό επίπεδο όσο και σε επιχειρησιακό, οι ανώτατες ηγεσίες. απαξιώνοντας όλους τους υφισταμένους και διαδικασίες λήψεως αποφάσεων.
ε. Διότι μας αντιμετωπίζουν ως ηλίθιους.
στ. Η καταστρατήγηση διαταγών, νόμων προς ίδιο όφελος και αντιλαμβάνονται οσοι διαβάζουν τη εννοώ. Έχει απαξιωθεί παντελώς κάθε αίσθηση δικαίου....ακόμα και σε αναφορές παραπόνων μας βγάζουν τον κόσμο τρελό...παρουσιάζοντας το άσπρο μαύρο.
ζ. Η εκδικητικότητα με την οποία αντιμετωπίζεται το προσωπικό,
η. Και τέλος η δυσμενής οικονομική κατάσταση στην οποία έχουμε περιέλθει και κανένας δε δίνει σημασία, υπάρχουν στρατιωτικοί που αναγκάζονται να διατηρούν έως και 3 σπίτια (δικό τους, παιδιών που σπουδάζουν σε διαφορετικά μέρη, αυξημένο κόστος ζωής λόγω μετεθέσεων σε τόπους μη συμφερόντων κ.λ.π) και τα μέτρα που ελήφθησαν από την ηγεσία είναι επιεικώς αχαρακτήριστα (ρωτήστε κυριοι ΣΤΡΑΤΗΓΟΙ το προσωπικό να σας το πεί)
Κai τέλος γιατί μας δουλεύουν. Μου κόβουν το δώρο και μου δίνουν 400 Ευρώ. Αν εχεις ''μπαλάκια'' δώσε μου το δώρο που μου εδινες τόσα χρόνια. Αν δεν μπορείς κόψτο μου. Τι είμαι ; ξεφτίλας και μου δίνεις 400 Ευρώ. Κράτα τα . Οι Αξκοί και οι Υπξκοί δεν ειναι ξεφτιλισμένοι σαν και εσάς.

Μ.Τ.Σ .Πληρώνουμε και ειναι αβέβαιο αν θα πάρουμε μέρισμα. Τότε γιατί να πληρώνουμε ;
Σου φαινόμαστε για μαλ..ες ;         Επειδή δεν μιλάμε ;

ΝΤΡΟΠΗ  ΣΤΗΝ  ΗΓΕΣΙΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ. ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου